Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 22. februar 2009

Fødseldag hos Katla

Vi har været til fødselsdag/fastelavn hos min niece Katla idag.


Gustav har været småsløj hele weekenden, så vi nåede ikke at få købt en gave til hende, men jeg fik da denne gaveæske bikset sammen og fyldte den så med scrap-blomster ... hun er nemlig begyndt at scrappe:

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nejjj hvor er den flot, og en rigtig god ide,

Karina Beck sagde ...

Ej en sød æske. Den må ha gjort lykke. Har du en how to til den??

Pia sagde ...

en sød pose som hun sikkert blev glad for

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det var da en god gaveidé. Håber hun blev glad for den.
Det er lang tid siden vi har hørt noget fra dig. Får du slet ikke scrappet???
God søndag.

Betina Olesen sagde ...

Det er da blevet en rigtig sød gave, dejligt at man lige kan finde på i en snævre håndvending ;-) og blomster kan en pige vel ikke få for mange af...

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Super skøn gaveidé...den vakte garanteret stor glæde ! Håber at Gustav er blevet helt frisk igen. Ha en dejlig dag :O)

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Conny sagde ...

Håber Gustav er på toppen igen.Rigtig flot æske du har lavet og en god ide med, at fylde den med scrap-blomster

Conny sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Heidi sagde ...

super super skøn æske du har lavet og må da ha været et stort hit til en scrapper ;o)

Ritig god mandag aften;O)

Maribi sagde ...

Sikke en skøn æske/pose. Super god ide at komme blomster i.
Håber at Gustav er blevet frisk igen.
God dag fra mig til dig