Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 10. februar 2009

Nyt LO - Fiduser

Så blev jeg endelig færdig med skitsen fra PageMaps.

Se hvad jeg fik lavet ... jeg er lidt stolt ... og da jeg var færdig opdagede jeg, at jeg endda ikke har brugt farven blå (undtagen den på billederne) ... det i sig selv er da lidt af en præstation fra min side :D


8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lækkert drenget layout. Baggrundspapiret passer perfekt til billederne. Og sød sav.
God tirsdag aften til dig og den lille håndværker.

Anonym sagde ...

Nåååhhh hvor er det kært/flot/råt og skønt byggemand Bob-agtig på den fede måde :O) Indrøm det: du var udgået for blåt karton og papir! Hi hi hi...
Og så må jeg da lige være så nysgerrig at spørge hvad du dog lavede i Østrig og hvor ? Mon ikke der findes en opskrift et sted på Knödel et sted herinde ? Velbekomme, siger jeg bare :O)

Conny sagde ...

Super flot layout du har lavet

Pia sagde ...

hvor er det et super flot layout i lidt vintage stil, det var godt du var udgået for blåt karton, det er jo en udfordring

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det må jeg nok sige. Ingen blå.... Du kan være stolt af dig selv ;0) Hihihi.
Super dejligt LO du har fået lavet. Det lader til at det er en rigtig håndværker du har fået dig der.
Fortsat god uge.

Heidi sagde ...

så flot det er blevet - en rigtig lille bygmand bob ;O)

Rigtig god torsdag til dig

Betina Olesen sagde ...

Ajjj... sikke et skønt LO, og en rigtig sød historie....
Det ark med værktøj har jeg også (har jo også engang haft en skøn lille dreng ;-)) men hvor ser det fedt ud den måde du har sat det på LO'et... det må absolut være ugens detalje, et lift fra mine side...

Hygge fra Betina

Maribi sagde ...

Super flot drenge LO.... Det er bare guld værd med sådanne små historier, det vil Gustav sætte pris på når han bliver stor:0)
God dag fra mig til dig:0)