Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 5. februar 2009

Superheltene

I mange år har jeg haft et ordsprog : "Det er hårdt at være stjerne, men fedt at være helt!"

Jeg har måske aldrig selv været helt klar over det, men det jeg har trænet til er jo det her:




Og hvad spiser superhelte? De skal jo have ekstra meget energi til alle deres muller, så selvfølgelig spiser de .... KÆMPE STORE PASTASKRUER:


Hahaha ...det var så sjovt den dag vi lavede de kæmpe pastaskruer. Det var en dag Gustav var i rigtig dårlig humør, så jeg tænkte at jeg ville lave dem og se hvad han sagde når maden kom på bordet. Han kiggede godt nok noget, tog en og begyndte at spise af den og sagde så: "årh de er store ... de er så store at de næsten ikke kan være inde i min mund mor!" ... og så glemte han helt at være i dårligt humør :D

Kombinationen af superhelte-dragter og kæmpe store pastaskruer kan varmt anbefales hvis børnene en dag keder sig eller bare er i skidt humør ... det forsvinder hurtigt når de ser hvad de skal have til aftensmad ;o)

6 kommentarer:

Conny sagde ...

I er et par flotte superhelte, patarskruer og kødsovs gør også altid lykke her, når børnebørnene er på besøg

Thanni sagde ...

Det er da et par superhelte der vil noget ;)..ja somme tider skal der ikke så meget til når humør barometret lige skal vendes ;)...
.og så kan jeg forresten supergodt li' dine "om børn og af børn" øverst på siden....der er nogen guldkorn imellem :)

Karina Beck sagde ...

Hvor er det godt, at der ikke skal mere end et par kæmprskruer til at vende humøret.
Papiret jeg har brugt til baggrund og resten er Basic Grey, købt i Dreampapers.

Heidi sagde ...

ejj så gode billeder - de fortæller jo en del inden man læser teksten ;o) De kæmpe skruer skal jeg da helt klart ha fat i ;o)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en god idé. Tror desværre bare at mine unger er ved at være for store til at det skulle hjælpe. Der skal større krafter til.
God weekend.

Anne Bente sagde ...

nåååå hvor er de dog bare skønne.