Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 24. februar 2009

Se ...

... hvad jeg har fået af min søde søster :o)

Så kan det nok være jeg skal have sorteret alt mit karton ... åh det er en fantastisk gave ... tak Camilla :o)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Tillykke med dem. Hvor er du heldig. Dem ønsker jeg mig også, men synes at de er lidt dyre. Sød søster...
Er det fordi, du har haft fødselsdag??

Heidi sagde ...

sååå lækker en gave og bliver da super lækkert at have det til at stå i orden - søde søs ;o)

Anonym sagde ...

Sikken en sød og scrappeorienteret søster du har ! Den bliver du garanteret super glad for. Ha en dejlig solskinstirsdag.

Conny sagde ...

Det må være rat at have en søster der kommer med en gave,det kan godt være svært at holde styr på karton,hvis man ikke har noget at læge det i.
Kan du og Gustav have en god aften

camilla sagde ...

det er bare helt i orden...når man får det kastet i nakken som jeg gør..er jeg ikke bleg for at dele.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke en sød søster du har. Dejligt at kunne overskue hvad for farver man har. Jeg har 5 store mapper med mit papir i, og jeg aner ikke hvad jeg egentlig har.
God onsdag :0)