Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 26. februar 2009

Lidt fri

Igår tog jeg mig en dejlig "fridag" (jaja, alt er relativt når man har en lille gut på 3, så fridag her vil sige tidsrummet 12-16) og tog på strøgtur med min søster. Det er i hvert fald 3 år siden jeg har gjort det - hehe. Og tænk ... jeg købte næsten ingenting ... og det jeg købte var faktisk næsten alt sammen på tilbud. Fx fik jeg 2 dvd'er + 1 cd (Madagascar, Det Gyldne Kompas og Thrilleralbummet med Michael Jackson) for 150 kr.!!!!

Vi var rundt i alle de gode gamle butikker og snuse ... det var en dejlig tur :o)

Idag var jeg lige et smut i SuperBrugsen og handle - og hvad så jeg? 2 meter påske filt-bort til 20 kr.!!! Jeg er nu 2 mtr påskefilt rigere og tænker, at jeg kan klippe det ud så der både bliver blomster, blade, fugle, sommerfugle, guldsmede og bladranker ud af det ... uh jeg synes jeg har gjort et par gode køb både igår og idag :D


2 kommentarer:

Jeannette Lauridsen sagde ...

Lækker bord du har fået købt dig. Så gør det jo heller ikke noget det er billigt.
Dejligt med en fridag. Det havde du sikkert fortjent.
God torsdag.

Anonym sagde ...

Ihhh der er da heller ikke noget så hyggeligt som en strøgtur...og da helst hvis man kommer hjem med lidt :O) Thriller er bare et FEDT album...det bliver jeg vist aldrig træt af ! Jeg har også luret på deb påskebort i min brugs...hmmm jeg må vist ned og kigge på den igen. Ha en skøn weekend !