Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 2. december 2010

2. december

Min søster og jeg har været inde og besøge vores far idag. Han er flyttet på plejehjem, og jeg synes det ser ud til, at han er glad for at være der - og at det er godt for ham (hans helbred) at være der.

Som I sikkert har bemærket, er det jo ret længe siden jeg har blogget. Jeg vil forsøge at være lidt mere standhaftig på det område, og samtidig få vist jer nogle af alle de ting jeg har gået og lavet det sidste halve års tid.

Jeg må indrømme, at jeg ikke scrapper så meget mere. Jeg er begyndt at lave mere og mere altered art, og synes det er fantastisk, hvad man kan få ud af (ofte) gamle ting, som andre ikke vil have :D

Bl.a. har jeg lavet disse fine personlige bøger til et par, som skulle giftes:







Og denne fine hylde til min niece, Emma Karen:

Ingen kommentarer: