Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 4. december 2010

4. december

Idag har været en stille og rolig dag. Gustav er hos sin far, jeg har været ude og handle med naboen, og i eftermiddags kom min niece som jeg skulle passe indtil hendes mor fik fri fra arbejde. Vi spiste pizza, så fjernsyn, læste bog og spillede computer - så det var ganske hyggeligt.

Det var meningen at jeg skulle arbejde lidt videre på julebogen, men kender I det, når sofaen nærmest råber efter én? Det er jo ikke til at holde ud, så jeg må hellere gå ned og berolige den ... hihihihi.

Dagens lille scrap-opdatering er billeder af et hæfte/notesbog jeg lavede til min venindes dreng som tak for en masse fodboldtøj Gustav fik af ham:





5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

lyder som en hyggelig dag, og den bog er super flot

Thanni sagde ...

Jamen jeg syns da det var en fin idé at kaste sig over sofaen, når nu den kalder ;D
Hvor er den notesbog fin - sådan rigtig sej og drenget.
Den "længste-ord-leg" du skriver om i kommentaren på min blog, den havde jeg og min ældste søn også da han var lille :)

Karina Beck sagde ...

Ja, så må man jo behage sofa´en ; )
Sikke en lækker drengebog, du har lavet.
God 2. søndag i advent til dig.

Heidi sagde ...

Kan kun give dig ret - sofaen skal bestemt ikk savne dig ;)))

Super flot bog du har fået lavet, den må ha været et hit. Og ja jeg elsker også at nogle tænker på mine drenge, det er guld værd

Rigtig god 2 advent til dig

Kreateten sagde ...

Genial ide! Den er skrevet ned til senere brug.

Flot bog!