Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 7. december 2010

5., 6., og 7. december

Vi har desværre været ramt af sygdom, så det er ikke blevet til så meget bloggeri de sidste par dage. Heldigvis er jeg ved at være frisk igen ... skønt ;o)

Jeg har valgt at deltage i Panduro Hobbys udfordring nr. 2, der går ud på JUL, og jeg har valgt at lave denne fine julebog med diverse julerier inden i:


















4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold da helt op hvor er den lækker-

knusss

Mette sagde ...

Arh...det er en super flot julebog, den kan jeg godt forstå at du er glad for !

Anonym sagde ...

Hvor er det bare en utrolig smuk julebog. Sikke mange skønne sider med mange flotte detaljer.
Tusind tak fordi du deltage i vores konkurrence på Panduro Hobby´s scrapbooking blog.
Held og lykke.
Dorte

Stinne sagde ...

fed og rigtig flot julebog -
tak for at du vil være med i Panduro bloggens julerier.