Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 3. december 2010

3. december

Gustav var rigtig dårlig i morges (vi var oppe 5.30 hvilket er ganske uhørt for os), så jeg er meget træt, og var faktisk lige ved at glemme dagens indlæg. Men næh nej ... jeg har jo lovet mig selv (og jer!) at jeg vil forsøge at være lidt mere standhaftig :D

Er I klar over at det var idag Ludvig Holberg blev født i Norge i 1684? Eller at det var idag Christian den 10. som den allerførste danske konge holdt tale i radioen i 1933? Nej vel .... men så ved I det ... hihi.

Jeg sidder her og hygger mig vældigt med lidt scrap. Er ved at brygge en skøn julebog sammen - skal nok komme med billeder når den er færdig ;o)

Indtil da må I hygger jer med et billede af vores lille fine snemand, som vi lavede sammen med genboens drenge. Snemanden står og holder vagt på "Gustavs ridderborg" i forhaven, og han er faktisk ret standhaftig ;o)





God 3. december til jer.

2 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er han sød hr. snemand :)

Ej for hunden da, ikke sygdom her i december :/ Håber han er i bedring igen

Anonym sagde ...

Sikken en skøn og standhaftig snemand I har bygget! Tja, mine drenge er vist vokset fra at lave snemænd...jeg kunne da ellers godt tænke mig sådan een i gaven! Mon naboerne vil synes jeg er underlig, hvis jeg selv går igang med at bygge een!?