Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 29. oktober 2008

Sikke en måned

Oktober måned har da været helt tosset. Jeg havde egentlig en lille scrap-blokade som har stået på siden et godt stykke tid før Scrapsisters cybercrop. Den er jeg da vist kommet over. Helt af mig selv :D fik jeg lavet et par LO i sidste uge, og de sidste 5 dage har jeg været med i Scrappin Kids Marathon @ 9. Det har været ret sjovt at være med, og udfordringerne har været både sjove, mærkelige (nåh ja det er vist bare mine løsninger der har været mærkelige :D ) og svære.


Men alt imens jeg ikke fik scrappet noget, har jeg ordnet førstesalen og fået indrettet mig med scrapperiet, jeg har lavet lidt fotorammer til mine bugz, været til Halloweenfest med familien - jaja selvfølgelig var både Gustav og jeg klædt ud :D Jeg har været til jobsamtaler to steder og fik tilbudt begge jobs (mit gamle arbejde flytter til Polen - lidt langt væk når nu man har en lille guttermand på 2 år), jeg har syet en spøgelsesdragt til Gustav og er begyndt at strikke en dejlig trøje til ham (nå ja - genoptaget strikketrøjen til Gustav ... jeg startede vist for omtrent et år siden :D ), vi har lavet kastanjedyr, været i Fields og se den store Lego Ferrari, lavet græskarlygte og pyntet lidt op til Halloween, Gustav har været i Knuthenborg Safaripark, naturlegepladsen har været velbesøgt, vi har været forbi Bedstefar ("kaffe-bedstefar" som Gustav kalder ham :D), Gustav er startet i børnehave og jeg har fået en blogger award.

Så lidt sker der da alligevel her i vores lille verden ;o)

1 kommentar:

Karina Beck sagde ...

Selvom du måske ikke synes, at du har været flittig på scrappefronten, har du da ikke ligget på den lade side, hva´??

Jeg er da imponeret i hvert tilfælde.
God weekend til dog.