Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 13. maj 2009

1000 ting

1000 ting at fortælle, 1000 ting at vise, 1000 ting at gøre og huske ... hvor skal jeg næsten starte? Jo, først lidt om april:

Gustav, Gustav, Gustav:

Han kan selv tage tøjet af og på nu:
Han er ved at være supergod til fodbold (jeg er SÅ stolt hans øjne in mente):

Han har ledt efter kammertonen (historien kommer senere):

Han har været kanin til børnehavens majfest, hvor de holdt dyreolympiade:
Han har selv været med til at pynte en kasse til sine Playmobil-mænd:

Han forstår at hygge sig når jeg læser godnathistorie for ham:
Og sidst men ikke mindst, så er han jo bare ultra super sej:

4 kommentarer:

Thanni sagde ...

Hvor er det nogen skønne billeder af Gustav!! :)..og det minder mig jo om hvor alt for hurtigt tiden går, når jeg ser på mine egne store unger *SUK* ;)...
Fandt han så kammertonen ?? ;D

Anonym sagde ...

Hvor DEJLIGT at se nyt fra dig igen :O) Sikke han vokser, lille Gusse...han er altså bare så kær. Fandt han kammertonen ?
Og fik du lavet det der LO hvor du skulle trække kort ?
Ha en dejlig dag.

Karina Beck sagde ...

Han er godt nok blevet stor. Ser frem til resten af historien ; )

Heidi sagde ...

dejligt at se der staidg er liv i dig ;o) han er altså for sej ham Gustav, super billeder du har taget af ham - måske til scrap albumet ?