Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 27. maj 2009

Av av av

Gustav faldt af en mooncar i børnehaven igår formiddags og slog sig ret meget. De ringede først til mig 15.40 (lige lovlig lang reaktionstid efter min mening!), mens jeg sad hos frisøren.

Sprang op af stolen, op på cyklen 5 km hjem, pakke en taske, smøre et par boller til ventetiden på skadestuen, ringe til Gustavs far og informere ham, over til genboen og bede hende købe ind for mig, og så ellers løbe op til børnehaven iført klapvogn, telefon og halvfærdig frisure ... 20 minutter ... de kalder mig lynet!

Heldigvis var der ikke så travlt på skadestuen, så det varede kun 2 timer fra gik ind ad døren til vi gik ud igen ... en træt dreng iført armslynge. Han har brækket kravebenet den lille stakkel :(

Natten har været præget af uro - den stakkels lille manse kan jo ikke lade være med at vende sig og ligge på den side, der er brækket. Jeg har ellers prøvet at pakke ham ind i puder i sofaen så han kunne sidde op og sove - men vi ved jo alle hvor irriterende det er at skulle sidde op og sove ... håber han kommer sig hurtigt så han ikke skal have så ondt hele tiden ;/

5 kommentarer:

Thanni sagde ...

Åårh det var synd :(..vil godt holde med dig i, at det nok var lige lovlig lang der gik, inden der blev ringet til dig, men godt at I så ikke skulle tilbringe længere tid på skadestuen..håber snart Gustav er frisk igen :)

Anne Bente sagde ...

åhhhh lille mand da, rigtig god bedring til ham, sååå synd

Heidi sagde ...

nejjjjjj den lille trold - hvor synd ;o( håber for ham/dig at han snart er på højkant igen

Og så skal jeg da lige hilse og sige der er fart på dig wawwww - huskede du trække vejret indimellem ;o)

Stort kram til Gustav og trods alt så rigtig god weekend til Jer

Conny sagde ...

Hvor er det da syn for Gustav, det må ha gjort meget ondt,håber han snart får det bedre, så i begge kan få nattero.
Jeg ønsker jer begge en god Pinse

Betina Olesen sagde ...

Det var da noget af en dag, må jeg nok sige... kan se at det er nogle dage siden, så det går forhåbentligt godt fremad... men håber da at du er blevet klippet færdig siden... ;-)

hygge fra Betina