Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 24. maj 2009

Hvorfor?

Ja, hvorfor egentlig?

Vi bagte boller idag, og som altid var det Gustav, der skulle forme bollerne og mens han gjorde det, ville jeg lige vaske op efter os. Da jeg kom over til bordet sad han og trillede lange pølser af dejen og rullede dem sammen så de lignede snegle ...

Og hvorfor skal boller egentlig ligne boller, når de kan se så flotte ud som dem Gustav fik lavet idag?

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jammen kan da kun give ham ret ;o)) og flotte det er de

Rigtig god mandag til dig/Jer

Thanni sagde ...

Nææ..hvorfor skal de egentlig det ?? ...synes Gustavs resultat er super flot!! ;)

Tanja sagde ...

De ser da lækre ud de boller og helt rigtig hvor skal boller være runde... Griner
Han er da en lille kvik gut... :o)
Scrapknuzz Tanja

Anne Bente sagde ...

ummmmm ser bare rigtig lækre ud, og flotte blev de da også.