Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 14. maj 2009

Lige en indskydelse

Synes ikke I skal snydes for denne herlige lille hændelse, som jeg heldigvis var hurtig nok til at fange med min mobil:

Vores hus er i flere etager, og igår var jeg på førstesalen og ordne nogle småting. Jeg kunne høre Gustav gik og hyggede sig i køkkenet :o)

Da jeg kom ned, stod den lille mand med æsken, vi normalt har "doktor-Mette-kiks" i. Eller rettere sagt; Han var i fuld gang med at slikke al cremen af alle kiksene.......... !

Jeg spurgte hvad i alverden han dog lavede, og Gustav svarede med tør/hæs stemme: "Moar, jeg er tøøøøørstig!"

Hahahahaha ... jeg var flad af grin.

Se selv ... taget på fersk gerning:




4 kommentarer:

Thanni sagde ...

*G*..der var nok endnu et Guldkorn til samlingen - han er bare for skøn den Gustav ;)

Anonym sagde ...

Hold op hvor er det bare herligt ! GODT at du fangede det hele med mobilen :O) Gi lige Gustav et kæmpe knus. Ka I ha en dejlig fredag...nu uden kiks.

Pia sagde ...

Kan lige se et lækkert layout han kan se tilbage på når han bliver voksen og selv får børn der laver "ulykker"

Conny sagde ...

Jeg kan god forstå Gustav er tørstig,godt du fik taget de dejlige billeder. De er sjove, at se når han bliver stor.
God weekend til dig og Gustav