Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 16. maj 2009

En lille fugl har sagt mig ...

... at der er kommet en ny udfordringsblog her i Danmark: A little bird told me. Og der er godt nok gang i den derinde må jeg sige. Supergodt initiativ piger ... glæder mig til at følge med.


Deres første udfordring er at lave noget med farver, farver, farver nu hvor vejret er så trist, gråt og regnfuldt.


Jeg har lavet dette lille omslag til en notesbog:


7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hvor er den blevet super flot og i skønnnnnne farver ;o) Hvor er de sidste par indlæg dog lige til et stort smil og ja må indrømme jeg grine altså også lidt ;o) - doktor mette kiks hmmm den har jeg aldrig hørt før ggggg

Rigtig god lørdag

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Ej hvor er den bare sød, den kan man blive i helt godt humør af....

God weekend

Anonym sagde ...

Ja, ALBTM er bare en super herlig udfordringsblog, som jeg også er aktiv på ! Hvor er dit bidrag bare FLOT FLOT FLOT ! Nu skriver du omslag til en bog...en bog du selv laver/har lavet til Gusse eller...?
Må I ha en sød søndag :O)

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor er den dog bare sød.

Ann Cicilie sagde ...

Næh, for en herlig notisbog <3

Jeg elsker den, et orginalt og lækkert bidrag :)

Conny sagde ...

Hvor er det super flot det omslag og dejlige farver.
Kan du have en god dag

Helle Sahl sagde ...

Det er bare en alt for nuttet frø. Super sød bog.