Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 3. juli 2009

ABC ...

Gustav stod og tegnede på sin lille tavle igår, og da jeg kom ned, så jeg pludselig hvad det egentlig var han havde tegnet ... bogstaver !!!!!

Jeg blev jo rævestolt og synes han er meget dygtig ... men nu ved jeg heller ikke, hvornår børn normalt begynder at efterligne skrift/bogstaver? Han skriver og tegner også med begge hænder endnu, så gad vide om han er et af den slags mennesker, der bare kan med begge hænder? (Siger den stolte moar hæhæ)

Skyndte mig at tage lidt billeder af det inden han får visket det væk:

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Ja det bliver du jo nød til at scrappe ; )
Der ligger en lille udfordring til dig på min blog. God weekend ; )

Conny sagde ...

En mor må da godt være stolt af sit barn,jeg vil da tro, det er fordel at Gustav begynder at skive bogstaver, helt af sig selv.
Kan i have en god weekend

Heidi sagde ...

waww hovr flot og HAN ER DA SUPER DYGTIG ;o)) Min Johan skriver sit navn og prøver meget bogstaver men var nok omkring 5 før han gad prøve ;O)

Unknown sagde ...

Hvor er det cute - og meget scrapværdigt ;)

GraficWorld sagde ...

Hi! Resource free for scrap .Visiting my blog Thank!
Dual

Thanni sagde ...

Skønne billeder du fik taget dér af Gustav :)...mine unger har osse alle været tidligt igang med "skrivningen"...også sådan på eget initiativ ;)