Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 6. juli 2009

Honest Scrap


Jeg har fået denne udfordring af Karina.
Jeg skal skrive 10 ærlige ting om mig selv:
  1. Jeg elsker min søn over alt på jorden
  2. Der er mange drengestreger i mit liv
  3. Der kan sommetider være vældig rodet hos mig
  4. Jeg elsker lakrids
  5. Jeg er bryder mig ikke specielt meget om at lave mad
  6. Mine yndlingsfarver er blå, grøn og orange
  7. Jeg elsker at bage
  8. Jeg elsker at svømme
  9. Pepsi Max slukker oftest min tørst
  10. Cigaretter er min last

Jeg giver udfordringen videre til Camilla, Kitt og Heidi

Tak fordi I læser med - hav en dejlig dag ;o)

----

I got this challenge from Karina, and I'm supposed to write ten honest things about myself:

  1. I love my son more than anything on earth
  2. There are many boyish pranks in my life
  3. My home may sometimes be a mess
  4. I love liquorice
  5. I'm not fond of cooking
  6. My favourite colours are; blue, green and orange
  7. I love baking cakes
  8. I love to swim
  9. I often indulge my thirst by drinking Pepsi Max
  10. Cigarettes are my biggest vice

Ingen kommentarer: