Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 7. juli 2009

Lille Amara Puttegris

Min hunkat - Amara - eeeeelskerrrr at putte og hygge. Jeg synes det er så kært og jeg forsøger virkelig at lade være med at tage billeder af hende når hun ligger og snuer den. Men igår aftes måtte jeg altså alligevel lige ... Jeg sad i sofaen og så programmet om Sfinksen, og Amara lå på ryglænet af sofaen og nød at her var ro:


5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åh,,,, du milde s¨¨¨sød:)

Karina Beck sagde ...

Hvor er hun sød. Sådan har jeg aldrig set en kat ligge før.

Tilte sagde ...

Amara ligger altid sådan hehe ... nogle gange tænker jeg, at hun måske er generet af lyset ... men det må jo bare være hendes måde at slappe bedst af på :D

Betina Olesen sagde ...

Åhhh... hvor er hun bare sød, katte er nu noget af det skønneste, og er de særegen er de jo bare enddu skønnere...

Hygge fra Betina

Thanni sagde ...

Hun er da bare for dejlig!! :)..jepz katte er skønne dyr :)