Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 8. juli 2009

Juli er da en skøn måned

I år, blev Juli den måned, hvor Gustav lærte at klatre i træer. Og han er SÅ stolt ... Hver dag skal vi op til det lille træ ved købmanden, så han kan klatre i træet og få sig en slush-ice bagefter :D

Det er også i Juli de fleste af vores blomster blomstrer. Vi har ikke så mange endnu, men i år har vi da fået plantet lidt Sommerfuglelavendler og en enkelt Havehortensia:


Stokrosen blomstrer rigtig flot i år:

Rosen kan også være med lidt endnu:




Hostaen er så småt på vej:


Og en af mine favoritter - Hjulkrone (tror jeg nok den hedder?)



2 kommentarer:

Heidi sagde ...

wiii hvor lækkert at få lov at besøge din have ;o))) elsker blomster og hvor har du mange forskellige - flot, og lækkert hverdag at nyde

Hvor godt Gustav har lært at klatter - jo helt klart en drenge ting, selvom man nogle gange godt kan få is i maven (jeg får ihvertefald ha ha)

Thanni sagde ...

Skønt at det hele trives i haven :) - og sejt at Gustav har nået sådan et rigtigt "drenge-mål" - for selvfølgelig skal man kunne klatre i træer, DET er vigtigt!! ;D