Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 4. juni 2009

Jeg kan :o)

Jeg har fri idag ... lige indtil kl 20 i aften ... og I kan tro jeg hygger mig ;o)
Jeg skulle egentlig ud i haven og fjerne en gammel død bambus ... men den har stået der i 2 år nu, så den bliver nok lidt længere :D
Der var nemlig noget andet, der pludselig trak i stedet ... gode og sjove ideer :o)
Jeg har scrappet et helt almindeligt 30x30 LO - for første gang i rigtig laaaang tid ... jubiiii. Og jeg har muntret mig med ting jeg aldrig rigtig har prøvet før :

Sjove bogstaver i flere lag:
Lag-på-lag-pynt klippet ud af papir:
Endnu flere sjove bogstaver og syninger gennem hele tre lag bånd/borter:
Jeg har virkelig moret mig, og her er resultatet:

Tak fordi I kigger med - hav en fortsat god dag ;o)

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det var et lækkert layout, du fik lavet. Flotte detaljer og lækre farver.

Anne Bente sagde ...

wawwww total lækker lo, lækre detaljer,

camilla sagde ...

Super godt at se du er kommet igang igen :) eller lidt hehe

Heidi sagde ...

Hvor er det flot og så mange skønne ting du har fået på og lækker opsætning ;o)

Kan da godt forstå du valgt at "lege" i stedet for en død bambus ggg

Rigtig god arbejdslyst/weekend

Conny sagde ...

Hvis du skal til at gave bambus så kommer du arbejde,de skulle være svære at grave op.Hvor er det flot det LO' du har lavet.
God weekend til dig

Pia sagde ...

såååå kanon lækkert layout, lækre farver og ser rigtig godt ud med dobbelte bogstaver

Rikke sagde ...

ej hvor er det her bare et fedt lo. så mange fede detaljer...og farverne er da lige i øjet wau

Thanni sagde ...

Super LO!! :)..mange fede detaljer og farverne er lige i øjet :)..og så er billederne da bare alt for søde ;)
....klart nok du valgte "legetøjet" istdet for den bambus *G*

Maribi sagde ...

Smukt smukt LO:-) Skønne farver og sikke lækre detaljer... Beundrer altid jer der syr, er ikke lykkedes for mig endnu......