Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 14. august 2008

ATC Swap på The Scrap Cat

Jeg var med i den ATC-swap, der løb på The Scrap Cat sidste måned. Jeg glemte at tage billede af de kort jeg selv lavede, men her kan I se de kort jeg fik retur. Jeg synes de er fantastisk flotte allesammen, og var ret overrasket over, at de fleste havde valgt lyserøde/lilla og sorte toner. Mine egne kort var også lilla, med lidt blå og lyserød og grøn i ... pudsigt.

Jeg har også lavet en lille serie mere ... så er jeg da lidt forberedt, hvis der kommer en swap mere, eller hvis andre har lyst til at bytte ;o)



1 kommentar:

Majer sagde ...

Er ikke selv til det med ATC-kort, men synes dog at den lille serie du har lavet, er rigtig skøn :-)