Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 16. august 2008

Opbevaring/Altered Art

Jeg er i gang med at lave lidt opbevaringsækser til nogle af mine scrapting. Idag har jeg lavet denne blyantholder:


Og denne te-æske. Jeg er jo te-menneske, så om jeg vil bruge den til te, eller til scrapdims ved jeg ikke helt endnu. Men jeg synes de blev fine begge to, og farverne passer til den båndæske jeg lavede tidligere ;o)




5 kommentarer:

Rikke sagde ...

hvor er de flotte... er især vild med den øverste... flot

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

gEj hvor er det nogle flotte ting, du har fået lavet....

Og med hensyn til din søn, så må du bare sige til pædagogerne, at sådan noget som rene briller bare skal være iorden. Det er jo super vigtig for ham, og så synes jeg altså bare Gustav ser så sød og fræk ud......

Betina Olesen sagde ...

super gode ideer, du lige spytter ud af ærmet.... kan især godt lide blyantsholderen....

Siger ligesom ABC, skulle tro at hun har læst mine tanker ;-) forklar pædagogerne nødvendigheden, og min opfattelse er, at de gerne går den ekstra mil... og ja, jeg er også helt skudt i Gustav... der er bare noget over ham.... mums...

Hygge fra Betina

Anne Bente sagde ...

ejjjj så lækre ting du dog har lavet :)

Kreateten sagde ...

Sikke fine ting du har lavet!

der ligger en award til dig på min blog!