Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 22. august 2008

Skitsestafetten på Unikhobby

Her er skitsen og mit bidrag til 2. runde i skitsestafetten hos Unikhobby.

Jeg synes skitsen var rigtig god at arbejde ud fra, og fik samtidig prøvet at sy lidt, og sætte tingene op meget anderledes end jeg normalt gør - stærkt inspireret af Mariannes udfordring i uge 32 på The Scrap Cat.

Tak fordi I kiggede med :o)



My contribution for round 2 of the sketch stafet at Unikhobby. I really liked the sketch, and strongly inspired by Marianne from The Scrap Cat, I got the chance to try another setup than I usually do, and even added sewing :o) Thx for looking :o)

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

den var bare såååå sød, og så er det bare en sød krokkedille du der har lavet :)

Pia sagde ...

Flot med syningen og en rigtig fin krokodille, supert

Kreateten sagde ...

Det er SÅ sødt dit LO! Krokodillen er bare for kær!