Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 13. august 2008

Lidt stille

Ja, her sker ikke så meget for tiden ... jeg har rigtig travlt med at nå at gøre LOs færdige til de månedskonkurrencer, jeg gerne vil være med i ;o) Bl.a. kører der en løbende månedskonkurrence på Scrapbook Express, og den er måske en anelse mere tidskrævende, end jeg først havde forestillet mig ...

Men men men ... derfor skal I da ikke snydes for lidt små sjove historier fra Gustavs verden. (Læs ikke videre, hvis du er sart ...)

En dag jeg skulle skifte Gustav, spurgte han hvem der havde tissemænd og hvem der havde tissekoner - dette er noget han går rigtig meget op i ... måske især fordi vi er i gang med pottetræningen. Nå ... men vi snakkede lidt om det, og pludselige sagde han: "Far har en tissekone ..." og så blev han helt stille et lille stykke tid, og udbrød endelig: "stakkels far!". Hahahaha ... ja jeg ved ikke med jer, men jeg var flad af grin :D

En aften vi sad og så fjernsyn, bad han mig om at slukke. Han kan ellers være noget af en fjernsynsnarkoman, så jeg spurgte hvorfor, og han svarede: "Den dame er altså lidt irriterende!" ... så vi slukkede og fandt en bog frem i stedet. Da han skulle puttes lidt senere, synes han ikke det var helt sådan han havde tænkt sig det, og brokkede sig gevaldigt, og udbrød så: "Mor er altså også lidt irriterende!" ... jeg måtte overgive mig til min herlige søns humor ...

Ingen kommentarer: