Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 4. august 2008

Award



Jeg har fået denne award af betina med følgende begrundelse:

Lene: Fordi hun er rimlig ny, men allerede nu er med på det hele. Lene har også det miks som gør en "Brillant weblog" for mig, og så har hun nogle sjove input indimellem.... og så nyder jeg billederne af Gustav, han er da for lækker ;-)

1000 tak Betina - jeg føler mig virkelig beæret ;o)
---
I have received this award from betina with the following reasons:
Lene: Because all though she is fairly new to scrapbooking, she allready tries most things. She also has the mix that - in my eyes - make a "Brilliant weblog", and she also has some funny inputs now and then ... and I really enjoy all the pictures of Gustav - he is just too cute ;-)

---

Der er lidt betingelser vedhæftet awarden ... de følger her:

Award rules are:
  1. Winner takes and uses the LOGO.
  2. Make a link to the page who gave you this award.
  3. Find at least 7 pages to give this award – (best blog design, best show of designs, whatever YOU find to be the reason why it is the most BRILIANT web page).
  4. Make links to the pages you choose.5.Make a comment and let them know they have been AWARDED.

Jeg skal lige finde ud af, hvem jeg vil give awarden videre til ;o)

Opdatering 08.08.08: Jeg vælger at give awarden videre til mahalo - hun har simpelthen den mest fantastiske blog. Der er noget om alt mellem himmel og jord ... jeg kan kun anbefale jer at følge med derinde ;o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Tak for opskriften på artiskokcremen :O) Tænk, jeg har ikke selv kunnet finde den på nettet !? Fantastisk godt billede af knægten...det kan da kun blive et fantastisk LO der kommer ud af det :O)

Anonym sagde ...

...og tillykke med awarde, selvfølgelig :O)