Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 8. august 2008

Raman scrapper skam også




Jeg faldt lige over disse billeder af Raman, der ligger og slanger sig mellem scrappapir og andet rod ... Han nyder det.

Ja de to bengaler nyder i det hele taget enten at være tæt på eller deltage aktivt i alt hvad vi laver :o)
----------
Just happened to come across these pictures of our cat Raman, lying among scrappaper and other stuff ... he is really enjoying it.
Well, our bengal cats always like to be close to or actively take part in what we do :o)

7 kommentarer:

Majer sagde ...

Åhh... bor du sammen med to Bengalere!?!?... De er så fine i mønsret og noget mere elegante end mine katte (1 huskat, 2 norkse skovkatte & 1 maine coon), der bare er nogle buldrehoveder ;-)

Anne Bente sagde ...

nååååå så herlige billeder, så sød :)

abc - http://abc.scrapcorner.dk/ sagde ...

Se nu er jeg jo ikke såååå vild med katte, måske skyldes det min allergi. Men de her billeder er bare skønne..... Altid dejligt med lidt "hjælp"

Marianne sagde ...

Åh, hvor dejligt..... ;o)

Betina Olesen sagde ...

Endnu en scrapkat!!! hvorfor har i alle scrappe elskende katte???? min den vil bare være ude og fange mus, som den kommer hjem og forærer sin MOAAR....... he he he ...

Dejlig kat du har....

Hygge fra Betina

Lula sagde ...

Hei!! Tuuusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, det setter jeg stor pris på! Så nydelig kattepus du har;) Vi var på ferie i Danmark nå i sommer, 2 herlige uker. Vi bodde en uke ved Bønnerup og en uke ved Skive;) Flott ferie, vi koste oss masse og kommer tilbake neste år:) Nydelig scrapp du laver! Masse herlige bilder.

Ha en flott uke

Karina Beck sagde ...

De billeder må da scrappes ; )