Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 23. august 2008

Dagens gode handel

Idag har Gustav og jeg været i Fields sammen med hans moster og kusine.

Panduro-butikken derude havde nemlig 1-kr. marked ... så vi måtte bare afsted :D Og tingene var jo så billige, at jeg nærmest bare ragede til mig, for tænk nu, hvis jeg en dag kunne bruge ditten eller datten.

Og her ser I, hvad jeg fik for den nette sum af 36 kr.

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

jamen du godeste da, sikke en masse til ingen penge, der var det da bare med at tage alt det man kunne, flot køb :)

maria sagde ...

Hold da op op en masse, og så til så få penge, vildt

camilla sagde ...

hehe ja det var da det vildeste køb ever in time ;) Godt du har en søster der arbejder i panduro og kan fortælle dig de fedeste tilbud når de kommer. Jeg prøver så vidt muligt at fortælle på min blog når vi har tilbud i butikken...så bare kig forbi min blog hvis tilbud har interesse i kbh området...her på min søsters blog går jeg under midtibyerne

Karina Beck sagde ...

WOW et lækkert køb. HMM hvorfor har min Panduro ikke sat tingene så meget ned...!