Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 3. august 2008

Månedskonkurrencen hos 1-2-3 scrap!

Her kan I se mit bidrag til juli måneds konkurrence hos 1-2-3 scrap!

Opgaven lød på at lave sin egen transperent ... og det har jeg aldrig prøvet før(som det jo nok ses)!

---
July months challenge at 1-2-3 scrap! was to create your own transparency ... which I have never tried before!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Den udfordring har du da klaret flot ! Jeg ville da ikke vide hvordan jeg skulle gå igang med sådan en transparant....
Også en herlig lille fotoserie af katten :O) Den må du da scrappe !

Marianne sagde ...

Den er vildt sød... ;o) Enkel og stilfuld. Flot ;o)

Karina Beck sagde ...

Super sødt sommer LO, dejlige farver. Ser godt ud med transperenten