Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 10. september 2008

Challenge 29 - My time to craft


Challenge 29 at My time to craft has the theme Bright and Bold. I came up with this LO about my sons birthday january last :o)

11 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh hvor er den dog skøn, og sikke flotte billeder :)

Rikke sagde ...

mums hvor godt... lækkert med alt det glitter... jeg har glitter på hjernen..gad vide om det ik er det samme jeg har... de søde små glas fra sif?
luuv it

Kit Larsen sagde ...

Hvor er han sød og sikke et dejligt LO

Lesley sagde ...

Great LO! Thanks for taking part in the MTTC challenge xx

Pia sagde ...

er fuld af beundring over at du kan sætte 5 billeder på et lo, unden at det ser spor overfyldt ud, det ser faktisk meget enkelt ud, alt passer så flot sammen

Jo sagde ...

FAB page, very masculine. Thanks for joining in with the MTTc challenge :o) Jo x

Cathy sagde ...

Great scrap page and layout.
Cathy xx

Kate T sagde ...

Thanks for taking part this week a stunning piece of work, thanks for joining us :-)

Anonym sagde ...

Total lækker farvesammensætning og dejlige billeder. Hvor jeg glæder mig til at se det lille album :O)

Karina Beck sagde ...

Super dejligt drenge LO. Skønne billeder.

SUE sagde ...

What a fabulous layout - gorgeous photos ....