Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 9. september 2008

Mit første Maze-album

Jeg blev inspireret til dette album da Scrapbook Express holdt deres måneds-konkurrence (august), og gav besked om, at man havde brug for en form for mini-journalling-album/bog til en af opgaverne.

Jeg havde gået med tanken om at lave et LO om alle Gustavs forskellige kongekroner - han elsker kongekroner, sin guitar og sangene Tinge Linge Later og Lille Soldat - allerhelst når det er Kaj & Andrea der synger dem sammen med Ole :D ...MEN ... hvordan får man en masse sjove billeder proppet sammen med en masse forskellig pynt og papirer på én side? Næææh ... et lille minialbum kunne være sjovt tænkte jeg :D

Så jeg gik i gang med at samle sammen - alt hvad jeg havde at "royale" ting og sager, papir, bogstaver osv ... og måtte selvfølgelig lige supplere lidt op hist og her.

Jeg begyndte at snuse lidt rundt på nettet for at se, hvad I andre havde lavet ... og sikke mange lækre ting ;o) Tak for inspirationen allesammen :o)

Alle vegne stod der at et maze-album var dejligt nemt og hurtigt at lave - ja faktisk at det kunne gøres på et par timer ... joooh tak ... skal vi sige, at jeg - indtil videre - har lavet det om 2 gange (og stadigvæk mangler at lave forsiden om fordi jeg kom til at lave en fjollet fejl med overskriften? :o/) ... og at jeg har været 3 uger om det ... indtil videre? Hahahaha

Men jeg synes det er hyggeligt og det er bestemt ikke mit sidste maze-album ;o)

Albummet er færdigt - lige undtagen indersiderne i omslaget ... som driller lidt ... så dem må i vente med billeder af ;o) Men her kommer de første billeder af hvad jeg blev inspireret af og forsiden. De færdige sider kommer senere :o)

Tak fordi I kigger med - håber I får en super duper dejlig dag ;O)


3 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Det med tiden er en underlig ting...siger en laaaangsom scrapper, og det har jeg det helt fint med. Det bliver et rigtig sødt album til din lille Konge! Hvor er han sej med guitaren, krone og det hele.
(Og skønne briller den lille mand har fået ;-)

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor ser den forside flot ud, glæder mig til at se resten :)

Kit Larsen sagde ...

Det er der blevet flot. Al begyndelse er svær, men lækker forside du har fået lavet dig...