Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 5. september 2008

Endelig ...

... så kom afgørelsen på månedens konkurrence hos scrapsisters endelig ... og jeg kan vise mit LO :o) ... Det har jeg haft liggende her i venteposition siden d. 8. august. Var afgørelsen ikke kommet idag, så havde jeg nok valgt at lægge det ud alligevel - min "stil" appelerer jo alligevel ikke just til de danske konkurrencer - hihi

Jeg er bare så superglad for det, og synes det er et af de bedste LO jeg har lavet til Gustavs bog :o)


3 kommentarer:

Rikke sagde ...

hvor er det fedt, det ser meget lækkert ud med de bølger, rigtig godt gået.. vandt dù? ligner et vinder lo :)

Annika sagde ...

Jeg forelskede mig virkelig i dette LO og kan godt forstå du er glad for det :)

Anne Bente sagde ...

wawww, det er da noget af det flotteste jeg længe har set, utroligt kreativt .