Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 1. september 2008

Lige lidt "nyt"

Disse LO har været færdige i laaaang tid, og var beregnet for august måneds konkurrence på Scrapbook Express. Men konkurrencen blev mere og mere omfattende, Gustav blev syg og jeg har haft mange timer på arbejdet ... så jeg besluttede at melde fra ... desværre!

Men jeg er skam glad nok for de ting jeg nåede at få lavet - bl.a. en side mere til min BOM:

1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

wawwwww hvor er de dog flotte :)