Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 25. september 2008

Et par julekort



Så har jeg forsøgt mig med et par julekort igen. Synes det er hyggeligt, og så er det jo rimelig hurtigt lavet ... så kan man lige nå et par stykker mens den lille manse sover ;o)

7 kommentarer:

Kreateten sagde ...

Nøj hvor er de lækre!
Meget forskellige, men begge virkelig flotte.

Anne Bente sagde ...

åhhh, hvor er de flotte, det øverste er jeg helt vild med

Kit Larsen sagde ...

Det er du da sluppet godt afsted med. De er bare rigtig flotte

Anonym sagde ...

Glædelig JUL :O) Rigtig skønne julekort ! Flot det der juletræ...hvor er det fra ?

Pia sagde ...

2 fine julekort og utrolig forskellige, jeg har svært ved som du helt at bruge andre farver men det mestre du. Jeg tror at mange af os bloggere er i julestemning allerede

Karina Beck sagde ...

Hvor er de søde og meget forskellige dine kort.

camilla sagde ...

jeg glæder mig til at få et af dem til jul hehe...forskelligheden er kun godt...så er det bare spændene hvilket et jeg får.