Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 21. september 2008

Jeg skulle have været ...


... formningslærer ... eller med i Jørgen & Jørgen & Jørgen & Jørgen - hahahaha.


Jeg stod med et par tomme æggebakker og tænkte på dengang "man" havde formning i folkeskolen ... lykken var at få lov at male æggebakker ... og så måtte jeg bare lige prøve.


7 kommentarer:

Rikke sagde ...

haha hvor er den go

Anonym sagde ...

Ha ha hvor er den bare monster-skøn !!! Må jeg så lige spørger, hvad du er, når det nu ikke er formningslærer og du ikke hedder Jørgen ?

Karina Beck sagde ...

; ) den er s.. da sjov.

Anonym sagde ...

HA HA tak for kommentaren, Tante Tal !!

Anne Bente sagde ...

nåååå den er da sød, og kreativ ltænkt

Maribi sagde ...

Den er genial, må absolut prøves sammen med børnene, Jørgen.... hi hi

Betina Olesen sagde ...

Hi hi hi..... hvor godt... ja, det er vist et eller andet der er gået tabt der.... du går da fuldstændig Jørn Clevin i bedene...

Hygge fra Betina