Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 15. september 2008

Kongekroner







Så fik jeg endelig tid til at lægge billeder af det maze-album jeg har lavet om Gustavs kongekroner ud. Det har været sjovt at lave, så der kommer nok flere af slagsen - der er jo masser af små temaer at tage af ;o)
Tak fordi du kigger med - håber du får en super duper dag :o)






3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

wawww siger jeg bare, det album der er vel nok lækkert, sikke mange skønne billeder også.

Anonym sagde ...

Hold op hvor er det bare et SUPER kært og flot album !!!! Fantastisk med alle de små søde detaljer. Sig mig...beholder du det ikke selv..kunne ikke forstille mig, at jeg ville kunne give det væk :O)

Kreateten sagde ...

Hvor er det album bare flot! Lækkert med al den journaling! Det bliver dejligt at tage frem igen og igen!