Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 28. september 2008

Cybercrop på Scrapsisters

Der var cybercrop på Scrapsisters igår.
I lang tid har jeg ikke rigtig orket at scrappe noget videre, så jeg deltog og tænkte, at det måske kunne sætte lidt gang i kreativiteten ... og efter at have set alle de flotte ting, der blev lavet derinde, så må jeg sandelig sige, at jeg er blevet meget inspireret og har lyst til at scrappe igen - der er helt sikkert et LO eller to der skal liftes ;o)

Her ser I et par af mine bidrag ... jeg lavede faktisk hele 7 af opgaverne (9 hvis man tæller x-tra-opgaverne med :D ):

8 kommentarer:

Pia sagde ...

Fine loer, ser godt ud med den hvide rammen til at skabe focus,

Anne Bente sagde ...

super flotte loer, og flotte detaljer også.

Karina Beck sagde ...

Hold da op du nåede meget. Kan rigtig godt lide dine LOer.

( så vil vi gerne se resten ; ) : ) )

Lesley sagde ...

Great LO's - I am sure the blue one can count for the MTTC challenge! xx

Betina Olesen sagde ...

Hvor er det bare et skønt LO "Det første møde med sne".... det er utrolig dejlig afstemt.... det hele passer bare sammen....

Hygge far Betina

made by fifi sagde ...

fab pages - love the blue one i think it should be in our challenge on MTTC XX

Jo sagde ...

Fantastic layouts!! Of course you qualify for the MTTC challenge, I double up on my challenges all the time :o) Jo x

Anonym sagde ...

Flotte LOer du fik lavet...et super sødt foto af sønnike i sneen ! Også fotoet af de nye briller er skønt...smart at du har sat en ramme ind over...først troede jeg, at du havde skåret i drengen :O)