Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

onsdag den 29. oktober 2008

Det flotteste jeg har set

Gustavs far elsker at tegne, og de to tegner meget sammen. Han har lavet rigtig mange flotte tegninger til Gustav, men denne slår dog alt:
---
Gustavs father loves to sketch, and they often sketch together. He has made many beautiful sketches for Gustav, but this one really is outstanding:




1 kommentar:

Anne Bente sagde ...

wawwwww hvor er det dog flot, sådanne 5 kunne jeg lige tænke mig :)