Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 19. oktober 2008

Måne?


Gustav har været hos sin far denne weekend, og han har nydt hvert sekund af den :o)
Gustav's far fortalte mig denne lille sjove historie:

De var på restaurant og spise sammen med farmor og farfar, og pludselig kiggede Gustav meget betænkeligt på sin farfar, og følgende lille samtale opstod:

Gustav: "Farfaaar ... ?"
Farfar: "Ja?"
Gustav: "Farfar, hvorfor har du hul i håret?"

Hahaha ... allesammen brød sammen af grin midt under middagen ...

Da Gustav's far fortalte mig historien, kom Gustav løbende hen og spurgte igen hvorfor farfar havde hul i håret, og følgende samtale opstod:

Gustav: "Hvorfor har farfar hul i håret?"
Far: "Farfar har hul i håret, det får man når man taber det!"
Gustav: "Ja, hvor har han tabt det henne?"

Jeg var helt færdig af grin ... åh det er en fantastisk alder Gustav har nu, og hans sprog er så fantastisk og guldkornene vælter ud af ham næsten dagligt :D

4 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

åhhhh, de er altså skønne i den alder, og husk at skrive alle de små guldkorn ned, de er skønne at have.

Sarah sagde ...

Jamen det er da fantastisk. Jeg kunne da slet ikke lade være med at smile over den lille historie.
HAv en god dag.

Karina Beck sagde ...

Dejlig historie, som er guld værd ; )

Anonym sagde ...

Nåååh hvor er det bare en sød historie...jeg kunne ikke lade være med at smile bredt :O)