Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 23. oktober 2008

Idag er en fantastisk dag

Solen skinner :o)

Jeg har fået nyt arbejde ... weeeeh ... det er bare så lækkert :o) Mit nye job ligger i Glostrup - 14 minutters cykeltur hjemmefra. Slut med 1½ times togtransport morgen og aften :o)
Som en lille appelsin i turbanen havde jeg faktisk søgt 2 nye jobs ... og fået begge to !!!! ... så jeg har måttet vælge. Det er jo ikke hver dag man får lov til at vælge lige det man helst vil have ... og endnu mere heldigt: Begge nye steder begyndte nærmest at overbyde hinanden, fordi de bare ville have jeg sagde ja til lige præcis dem ;o)

Og og og ... ENDELIG ... det er lykkedes mig at scrappe et LO. Siden cybercroppet hos Scrapsisters har jeg kun fået lavet 2 LOs ... jeg har været helt død på området og fuldstændig idéforladt ... Nu tror jeg det er på vej tilbage ;o)


2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

tillykke tillykke med nyr job, sååå heldig at have 2 at vælge imellem,
super flot lo du har lavet der også.

Karina Beck sagde ...

Hej Tilte.
Hvor er det bare et flot og enkelt layout.

Fordi du laver så inspirerende drenge LOer og ligger så hyggelige kommentarer på min blog, har jeg givet dig en Award. Kig forbi.

Karina