Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

fredag den 3. oktober 2008

Nu er det officielt ...

... Gustav er en stjerne :P

I tirsdags havde Gustav sin sidste dag i vuggestuen, hvor han gik på solsikke-stuen.

Onsdag havde han sin første dag i børnehaven, hvor han skal gå på den stue, der hedder stjernerne ... så Gustav er nu officielt en stjerne :D

... hvilket han selvfølgelig altid har været og altid vil være i mine øjne ;o) ... man er vel den stolte mor :D

Og for lige at bekræfte, at selv naturen har givet sit besyv med, så synes jeg I skal se dette billede, som jeg tog af min lille stjerne på vej hjem i tirsdags:


4 kommentarer:

Pia sagde ...

ja det må da siges at en stjerne fødes, står badet i lys på "scenen". Håber han bliver glad for at gå hos stjernerne.

Karina Beck sagde ...

Sikke et flot billed. Selvfølgelig er han en stjerne.

Anne Bente sagde ...

åhhh wawwww det billede der, det er jo bare KANON, han er da en stjerne.

Else-DK sagde ...

Sikke et fantastisk billede du har fået taget. Held og lykke med din stjerne.