Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 23. oktober 2008

Positiv Blogging Award


Jeg har fået denne fine award af Karina. 1000 tak - det varmer virkelig, og tak for de flotte ord :o)

Jeg kunne godt tænke mig at give den videre til følgende personer:






Min primære begrundelse er, at I altid har overskud til en god/sød/sjov kommentar når I kigger forbi, men samtidig synes jeg at I allesammen er meget inspirerende ... tak allesammen :o)

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

1000000 tak for awaeden, den er jeg bare rigtig glad for, og tak for de søde ord

Betina Olesen sagde ...

ajjjjj... tusind tak for awarden... er mægtig glad for at du tænkte på mig...

Hygge fra Betina