Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 9. oktober 2008

Nyt LO

Så blev det min tur til at forsøge mig med nyt layout her på bloggen.

Det var egentlig ret nemt at lave, og jeg synes selv at resultatet er blevet ganske fint ;o)

Tak fordi du kigger med :o)

2 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ja, somme tider må der ske noget nyt altså, kender det godt.

Anonym sagde ...

Det ser rigtig godt ud ! Øh, "Tilte"...hvordan passer et ind? Fandt jo for nyligt ud af, at Gusle = Gus&le = Gustav & Lene...tsk tsk..ja, der nogen der er lidt langsomme i det engang imellem :O) Så, derfor spørger jeg om "Tilte"