Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 15. juni 2008

3. udfordring på 1-2-3 scrap

Den tredje udfordring på 1-2-3 scrap, gik ud på at bruge rester. Der var faktisk rigtig mange flotte og kreative bidrag til denne udfordring. Jeg synes (som sædvanlig hehe) at den var svær ... måske jeg i virkeligheden er bedre til at følge en skitse ... eller mon det kommer med tiden? Uanset hvad, så er mit bidrag her:



This is my contribution for the third challenge on the danish site 1-2-3 scrap. For this LO we had to use remainders/scraps/left-over-paper. There were many beautiful and creative contributions. I found it very difficult, and am beginning to wonder, that perhaps I'm just better at following a sketch.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Wow hvor er det et skønt LO ! En rigtig god måde at få brugt rester på...smadder god opsætning. Og den lille kongekrone er da prikken over i'et :O)