Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 7. juni 2008

Kreativiteten blomstrer

Så kom der endelig lidt gang i papirsagerne herhjemme igen.

Jeg har været på Scrapbook Express ( http://www.scrapbookexpress3.com/forums/index.php ) og lure.

De har en ugentlig Diva-konkurrence. Denne uge skulle man lave alternativ pynt ud af enten sine dies eller hvad man nu ellers har liggende.

Jeg fik en kanon god idé ... synes jeg da selv ... hehe.

Jeg har lavet biller ... eller insekter ... ud af mine tags, clips, restepapir og hvad jeg nu ellers havde af småpynt.

I kan se ét eksempel her ... der ligger flere i min personlige fotomappe hos Scrapbook Express:



5 kommentarer:

Pia Odgaard sagde ...

Det var da en sød og sjov måde at lave noget af sine rester :)

Anne Bente sagde ...

ejjjj hvor er de dog flotte :)

Annika sagde ...

Hvor ER de dog bare søde - og så kan børn jo være med og pynte selv også.

Marianne sagde ...

Hvor er de bare nuser....

Betina Olesen sagde ...

LOL..... hvor er de bare sjove....LOL... og nu i din header... hvor godt...

Hygge fra betina