Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

tirsdag den 17. juni 2008

Gustavs bog

Jeg har haft lidt tid til at få ordnet de LO jeg har fået lavet til Gustavs bog, og jeg har fået taget billeder af de fleste af dem ... så her har I lige et par stykker :o)

I have had some time to arrange the LOs I have made for Gustavs book, and finally I have taken pictures of most of them - here is a few of them:

Forsiden i Gustavs bog/First page:


Gustavs første bad/First bath:

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nårh hvor er de bare søde ! Flotte blå nuancer og fine detaljer !

Conny sagde ...

Det er et par søde Lo's du har fået lavet af din søn

Unknown sagde ...

Hvor er de fine - rigtige gode drenge farver. Er vild med bilerne og i det hele taget Lo'et med bad.

:)