Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

torsdag den 26. juni 2008

Så har jeg været lidt kreativ igen

Jeg har lavet endnu et bidrag til juni måneds konkurrence på Scrapbook Express. Jeg havde en masse billeder af Gustav, der kravler rundt i et "edderkoppespind" på legepladsen. Og nu fik jeg lige den gode idé (synes jeg selv :D ), at der skulle være et edderkoppespind på LO'et.

Jeg kunne ikke rigtig finde ud af, hvordan jeg skulle lave det. Tegne? Klippe-klistre? Købe færdigt edderkoppespind hos Panduro? Sy?

Men jeg blev enig med mig selv om, at det skulle syes på ... og nu ser det altså sådan ud:

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

WOW det er bare genialt!!! Hold da op du er kreativ ! Og de billeder af knægten er simpelthen superskønne ! Skulle man give stjerner fik du ***** ud af 5 :O)

Unknown sagde ...

Smukt, enkelt og kreativt :) Skønne billeder ;)

Anonym sagde ...

pssst...jeg har tagget dig, så tag lige et smut forbi min blog :O)

Karina Beck sagde ...

rigtig lækkert LO du har lavet