Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 23. juni 2008

Cybercrop 26. juni

Der var cybercrop hos Scrapsisters igen igår ... Det var helt fantastisk at se, hvor mange deltagere der var i forhold til første gang de holdt cybercrop ... og sikke nogle fantastiske, flotte, vidunderlige og lækre bidrag der kom til alle opgaverne.

Jeg selv nåede kun en enkelt opgave inden Gustav kom hjem fra weekend hos sin far. Det blev opgave 1 som var en skitseopgave. Man skulle mindst bruge ét stempel ... og stempler har jeg selvfølgelig ingen af - lige bortset fra det ene alfabet jeg købte da jeg lige var startet, så jeg gik lidt i koma over det ... hehe:



There was another cybercrop at Scrapsisters yesterday. I was totally amazed by how many people participated compared to the first time they held a crop. And oh my ... there was so many beautiful, fantastic, wonderful and nice contributions for all challenges. I only had time to do the first assignment, where stamping was obligatory ... and this made me a bit numb since I don't own any stamps - only one alfabeth :D

5 kommentarer:

LindaS sagde ...

Flotte farver - hvor er du bare god til at skrive på engels.

Pia sagde ...

Flot bidrag og en sjov tekst

Betina Olesen sagde ...

Et skønt LO, ærgeligt at du ikke havde tid til mere....
men, får ikke rigtigt fanget den med stemplet..... hvordan løste du så opgaven?????

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Det var også et rigtig godt bidrag til croppen ! Skøn farvesammensætning..og så er jeg vild med, at du har fået brugt nogle Z'er !

Tilte sagde ...

Betina ... jeg er jo ikke den store stempler ... så det eneste jeg havde var et alfabet, og jeg har så stemplet ordet ELSKER ... måske jeg skulle have stemplet det i en anden farve - det overvejede jeg - men farver er heller ikke det jeg har mest af hehe