Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

søndag den 1. juni 2008

Hvad svarer man?

Idag til frokost, sagde Gustav at han gerne ville en tur på planteskolen. Jeg svarede så, at først skulle vi lige spise og så have en middagslur, og så måtte vi se, hvad der skete resten af dagen. Så kom det hurtige og fuldstændig uventede spørgsmål fra Gustav: "Hvor er resten af dagen henne?"

Jeg var faktisk slet ikke forberedt på den slags spørgsmål ... og grubler egentlig stadigvæk lidt over, hvordan det skal besvares :D

6 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

*G* klog lille gut...hehe. Ja, det gi´r lidt stof til eftertanke :-)

Anonym sagde ...

Hi hi...hvor sødt...og tankevækkende :O)

Marianne sagde ...

Hvor sødt og hvor godt, at du har fået den skrevet ned.... Jeg aner heller ikke, hvordan jeg ville besvare den..... ;o)

Maria sagde ...

hihih hvor er han skøn. Læste også de forrige - de er nu dejlige de børn. Har selv en, der lige er fyldt 2. Man bliver udfordret på mange områder

Charlotte sagde ...

Hvor er han sød! hehe!! Jeg kan godt huske det at have en 2-årig i huset ... måden de tænker på er så herlig.
Jeg kiggede lige lidt længere nede på din blog - og sikke nogle fine ting du har lavet. Og det der med at være med i udfordringer man aldrig selv har valgt, er ret så lærerigt. Jeg gør det selv. Og elsker det! :-)
Det LO du har lavet med de mange billeder i blå og grønne nuancer er vildt flot!! Supert arbejde!!

Betina Olesen sagde ...

Skønt at du får det skrevet ned. Troede at jeg snildt kunne huske dem, men hold op sikke et hovedebrud vi havde til konfirmationen ;-)

Hygge fra Betina