Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

mandag den 30. juni 2008

Juni måneds konkurrence på Scrapbook Express

Så er juni måned ovre ... hvor blev den af?

Jeg synes ikke rigtig jeg har nået at scrappe, og alligevel synes jeg, at jeg har fået lavet nogle rigtig gode LOs :o)

Denne måneds konkurrence på Scrapbook Express, gik ud på kun at scrappe med de farver, der er på de billeder man scrapper. Jeg synes det var en fed udfordring.

Til inspiration, kom daniela (design team medlem) med et link til en farve-palette-generator, Flickr Palette Generator, som faktisk er rigtig sjov at bruge. Man kan uploade et billede, og så får man et farveskema retur, med forslag til de (hoved)farver, billedet indeholder. Check den ud ... den er sjov at lege med :D

Her er 2 af de bidrag, jeg nåede at lave til konkurrencen:





Jeg lavede faktisk et bidrag mere, men det har jeg allerede lagt på her ... Lille Peter Edderkop (se længere nede ;o) )

3 kommentarer:

Maria sagde ...

De er begge fine, men Snegle-LO er vildt flot. Rigtig harmonisk og fede farver. Lige mig ;-)

Anonym sagde ...

Det var herligt at læse lidt om dig:O) Flotte LOs...og sikken dog en sjov idé med den farvepalette man kan oploade !!! Jeg er altså også vild med snegleLOet. (fik du mon støvsuget..hi hi)

Maribi sagde ...

Vildt flote LO's. Er især vild med Snegle, skønne billeder og farver. Må prøve dit farvelink, super ide..
Ha en god dag.