Om & af Børn

Gustav var lige blevet opmærksom på, at hans skoldkopper "sprang" eller at der gik hul på dem. Ved frokostbordet sagde han: "Mor, jeg skal altså ikke have noget at drikke mens jeg har skoldkopper!". Da jeg spurgte hvorfor, svarede han: "Jo, for så fiser al vandet jo bare ud af hullerne!" mens han pegede på de skoldkopper han havde på maven ...

lørdag den 28. juni 2008

Min første tag ...

Jeg er blevet tagget ... både af hotcat og lachris :o) ... så her er lidt om mig:

1. Hvad lavede du for 10 år siden ?

Uha det er længe siden ... men jeg boede i Morbærhaven, var lige ved at fylde 30, og havde lige besluttet mig for at få en tatovering som jeg selv havde tegnet :D.

2. 5 ting på min To Do liste i dag:
1) Vaske tøj
2) Checke månedspakken fra Scraphouse - den kom igår ;o)
3) Handle ind
4) Arbejde lidt hjemmefra (vi har en vikar, som skal have noget at lave mandag morgen :D)
5) Scrappe hvis jeg kan nå det ;)

3. Snacks jeg kan li':
1) PepsiMax (hvis det da går som en snack, når man er PepsiMan?)
2) Erdnuss Flips
3) Snøfler
4) Engelske vingummier

4. Ting jeg ville gøre, hvis jeg var milliardær:
1) Købe et hus på landet
2) Købe to "sommerhuse" - et i Toscana, et i Provence ;o)
3) Tage min søn og hans far med til Nystagmus Network Open Day
4) Give en hulens masse gaver til en hulens masse mennesker ;o)

5. Steder jeg har boet:
Tåstrup, Ølstykke, Holbæk, Østerbro, Herlev, Valby, Amager, Albertslund ...

Jeg skal tagge videre, så jeg vælger at tagge min søster og else slipsager og håber de er med på den ;o)

Ingen kommentarer: